Viziunea si Misiunea scolii

În actualul context socio-economic si cultural, unitatea noasta scolara va raspunde favorabil, prompt si eficient, solicitarilor socio-profesionale ale elevilor, oferind un învatamânt formativ si activând elementele caracteristice necesare vieti individuale si comunitare, ca factori activi ai progresului social.
Viziunea de la care porneste strategia manageriala include imaginea unei educatii centrate pe elev în contextul unei scoli moderne, condusa prin management participativ.
Pornind de la viziunea enuntata, scoala isi asuma misiunea de a desfasura in contextul parteneriatului educational, procesul educativ orientat catre pregatirea unor profesionisti competenti si bine motivati.
Scoala Postliceala Sanitara “Carol Davila”, Tg-Jiu promoveaza educatia si in acord cu cerintele de integrare in societatea cunoasterii, care presupune consolidarea si dezvoltarea Spatiului European al Educatiei si Cercetarii Stiintifice prin promovarea excelentei la nivelul tuturor activitatilor si proceselor desfasurate tinand seama de conceptele enuntate.
Avand in vedere specializarile care cuprind profesii ce vizeaza ingrijirea sanatatii oamenilor, ameliorarea conditiilor igienico-sanitare, Scoala Postliceala Sanitara “Carol Davila”, Tg-Jiu, prin intreaga sa activitate, urmareste sa dezvolte potentialul si aptitudinile elevilor, precum si motivatia acestora pentru insusirea temeinica a profesiei pentru care se pregatesc.

Scoala Postliceala Sanitara “Carol Davila”, Tg-Jiu realizeaza aceasta misiune prin urmatoarele puncte:
– promoveaza invatamantul in concordanta cu exigentele unei societati bazate pe cunoastere si educatie continua, integrate in circuitul european si mondial;
– scoala – ca institutie – promoveaza si sustine comunitatea locala, regionala, nationala si internationala prin dezvoltarea unei culturi bazate pe cunoasterea sistematica si inovatoare;
– cultura a atitudinii proactive, o cultura a dezvoltarii personale, a integrarii in diversitate;
– dezvoltarea la profesori si elevi a initiativei si creativitatii, a capacitatilor de comunicare si lucrul in echipa;
– testarea periodica a aptitudinilor si motivatiei elevilor pentru insusirea profesiei alese;
– dezvoltarea spiritului de competitie profesionala si a sentimentului de mandrie pentru apartenenta la o scoala de prestigiu;
– evaluarea elevilor, cu accent pe cunostintele durabilitatii si capacitatii de a folosi informatia pentru obtinerea performantelor in pregatirea teoretica si practica;
– realizarea dimensiunii europene in educarea si formarea profesionala a elevilor la nivelul standardelor oferite de aceasta;
– dezvoltarea individuala a elevului;
– crearea unui climat de munca de invatare stimulativ;
– garantarea pregatirii specializate si a posibilitatilor de aprofundare a pregtatirii;
– decizia de a oferi societatii absolventi pregatiti, activi si eficienti;
– calificarea fortei de munca in functie de specificul medical.